پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

اکسپت در زبان انگلیسی به معنی قبول (پذیرش) است. بعد از اینکه توانستید مقاله را به صورت کامل و موفق سابمیت کنید نوبت به پذیرش و چاپ مقاله می رسد. در این مرحله، مقاله وارد پروسه داوری میشود. داوران باید با درنظرگرفتن معیارهای مشخص شده توسط نشریه، مقاله را ارزیابی کرده و نظرات و پیشنهادات خود را برای نویسندگان ارائه دهند.

پس از دریافت نظرات داوران، نویسندگان باید به این نظرات پاسخ دهند و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند. در این مرحله، نویسندگان باید تغییراتی که در مقاله شان اعمال شده است را مشحص نمایند بعضی از نشریه ها فایل پاسخ به داوران لازم دارند به این صورت که در یک فایل جدا نویسنده باید به تمام نظرات داوران پاسخ دهد و آن فایل به همراه مقاله اصلاح شده برای داوران ارسال گردد. پس از اعمال تغییرات و تکمیل فایل پاسخ به داوران، مقاله برای بررسی نهایی به داوران ارسال می‌گردد.اگر داوران مقاله را تایید کنند، آن را به ویراستار نشریه ارسال می‌کنند تا آن را بررسی نهایی کرده و برای چاپ در نشریه تایید کنند.

در صورت تایید مقاله توسط ویراستار، مقاله چاپ خواهد شد و در نشریه به چاپ خواهد رسید. پذیرش و چاپ مقاله می تواند به شما برای داشتن رزومه مناسب کمک کند. اگر می خواهید خیلی راحت تر و آسان تر روش های مربوط به چاپ مقالات را پیش بگیرید بهتر است که در زمینه ی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و یا خارجی با مشاورین و پژوهشگران موسسه ایده برتر مشورت های لازم را داشته باشید.

موسسه ایده برتر می تواند برای پشت سر گذاشتند هر چه بهتر مراحل چاپ مقاله خدمات لازم را برای شما ارائه دهد پس همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *