مشاوره انتخاب عنوان

انتخاب عنوان

مشاوره انتخاب عنوان

اولین قدم برای تهیه مقاله، پایان نامه، سمینار و یا پروژه کلاسی، انتخاب عنوان مناسب است.
برای تهیه عنوان مناسب باید به نکاتی توجه داشته باشید از جمله:
عنوان انتخابی باید در راستای رشته و گرایش تحصیلی شما باشد که از امتیاز این پروژه پژوهشی بتوانید استفاده نمایید چرا که در صورت متفاوت بودن با تخصص شما این پروژه در رزومه تخصصی شما به عنوان متخصص در آن رشته محسوب نخواهد شد و امتیازی برای شما منظور نخواهد شد.
مورد بعد اینکه عنوان باید گویا و واضح باشد به صورتی که مخاطب با خواندن عنوان متوجه کلیات پروژه شود. در عین حال عنوان نباید طولانی باشد.
نکته دیگری که در انتخاب عنوان باید به آن توجه داشته باشید تکراری نبودن آن است برای که اینکه موضوع تکراری استفاده نکنید لازم نیست حتما سراغ موضوعاتی بروید که تا الان اصلا کار نشده اند، شما میتوانید با مطالعه پژوهش های قبلی در زمینه مد نظر خودتان همان تحقیق را به صورت دیگر یا برای مطالعه موردی دیگری انجام دهید به این ترتیب هم موضوع شما تکراری نیست هم اینکه نوآوری پژوهش هم مشخص خواهد شد.
انتخاب عنوان برای تهیه پروژه های علمی همواره یکی از مراحل سخت و البته بسیار مهم برای محققین و دانشجویان بوده است. موسسه ایده برتر در زمینه مشاوره جهت تعیین عنوان مناسب برای تمامی پروژه های علمی آماده خدمات رسانی به درخواست کنندگان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *